1 Aralık 2015 Salı

NE DİLEDİĞİNE DİKKAT ETMELİ İNSAN, YANGINLARA DÜŞEBİLİR

siyah beyaz yanan kalp ile ilgili görsel sonucu

Tam sekiz yıl önceydi. 31 Aralık 2007. Üniversiteden arkadaşlarımla basit bir rakı masası kurmuş, aldığımız alkolünde etkisiyle, televizyonun bizi manipüle edip zehirlemesine izin veriyorduk. Dönemin siyasilerinden -bugünden farklı değildi- inşaata teslim olan Dünya'nın daha ne kadar dayanabileceğinden, biraz futboldan az biraz Kenan Doğulu'nun Eurovision performansından, kitaplardan ve tabi ki aşktan bahsettik. O gece Metin ve Bilal şimdiki ve daha önceden hayatlarına girmiş kadınları bir eleğe atıp elediler ve sonunda onlar için -en- olanı buldular, rahatladılar. 
Bense dinledim. Hayatım boyunca hiç aşık olmamıştım. Hiçbir kadının bakışlarına kapılmamış, hiçbir zaman bir kadının ruhunu merak etmemiştim. Sahi neydi aşk? Beklemeliydim, zaman bana bunu her anını dolu dolu yaşatarak öğretecekti.
Ondan geriye sayarken nefesimi içime çekip sanki kalbime hapsedebilecekmişim gibi -aşık olmayı- diledim. Öyle bildiğiniz gibi bir aşk değildi bu. Benim için imkansız bir aşk olsun istedim. İçim alev alev yansın istedim. Herkese anlatabileceğim bir hikayem olsun istedim ve bir yudum daha aldım rakımdan.
Kim bilirdi 11 Şubat'ta bu dileğimin eksiksiz bir şekilde gerçek olacağını..

pamir

13 yorum:

  1. İnsan dileklere dikkat etmeli.
    Hüzünlü olmamıştır inşallah diyeceğim ama sanki hüzne doğru bir son var gibi hissettim:/

    İçimden ve dilimden böyle bir şey geçince hemen arkasına istediğim şeyi dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. le yan

      Etmeli gerçekten de.
      Sanki.

      Ne güzel sen hazırlıklısın demek ki. Kötü bir şey olacaksa bile ardından iyi şeyler olsun diyorsun.
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  2. Dileğine dikkat etmeli dedirttirecek kadar dilediğin her şey, alev alev yanmalar dahil demek ki gerçekleşmiş 11 Şubat'ta. Ama şimdi meraktan öleceğiz....gerçekten merakla bekliyorum gelecek bölümü. Elinize, yüreğinize sağlık...harika anlatıyorsunuz..
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben

      Sizden gelecek yorumları heyecanla bekliyorum. Dikkatiniz ve özeniniz buna sebep. Zaman buldukça yazacağım.
      :)
      Sevgilerimle
      :)

      Sil
  3. Merhaba, Deep'teki yorumunuza cevaben yazıyorum. :) Evet, o kitap benim. :) Çok teşekkürler! :) :) :)

    YanıtlaSil
  4. demek ki yeni bir dilek unutulmamalı.

    YanıtlaSil
  5. Bir şey sorabilir miyim?
    Bunlar kurgu mu yoks gerçek mi?
    Ya da her ikisi ortaya karışık mı?

    Şimdiden teşekkürler:)
    Bol kahkahalı günler dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ,
    Başka bir blogu okurken gördüm yan panelde sizi ve bir ziyaret etmek istedim ... iyi ki de etmişim,takipçinizim artık..
    Benim bloğuma da beklerim sizi. Sevgilerimle..
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. ha haaa, bakalım iyi mi olmuş kötü mü o şeyi dilemek :)

    YanıtlaSil
  8. Ben doğum günleri dileklerime inanırım ve dileğime göre kocaman bir yılımın yürüdüğünü düşünürüm.
    Hatta bir iki yıl önce biraz huzur biraz mutluluk dileyip ilk yarı yılımı güzel geçirip diğer yılı hiç yaşamamış gibi farz etmek istemiştim kendime kızıp niye çok mutluk çok huzur istemedin ki bak yetmedi demiştim :)

    Tabi benim inancım bir tarafa aşk güzel bir duygu ki bazen hüzünlü olabiliyor ama insanın canını acıtmalı sanki ki bu çok yaralayıcı umarım güzel bir sonuç vermiştir dileğin...

    YanıtlaSil
  9. Başlıktan sonu pek iyi gelmeyecek gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
  10. blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım.Yeni yayın ve yorumlarda görüşmek dileğiyle:)Ben de beklerim efenim..

    YanıtlaSil